Πέμπτη 26 Μαΐου 2016

Σωστή διαχείριση των αγροτικών προϊόντων, σημαίνει πίστη στις δυνατότητές τους


Του Διαμαντή Σεϊτανίδη
Κλείνω σήμερα την αναφορά μου σε μια πρωτοποριακή επιχείρηση προώθησης των προϊόντων της ηλειακής γης σε αγορές όλου του κόσμου, με τον τρόπο που θα διαχειρίζεται την καθημερινότητά της. Προηγήθηκαν οι σκέψεις μου για το πώς επιλέγουμε διοίκηση στην εταιρεία και
πώς στήνουμε το τμήμα marketing.

Η διαχείριση μιας εταιρείας απαιτεί ορισμένα προσόντα, αλλά ένα μόνο στοιχείο είναι εντελώς απαραίτητο: Πίστη στο προϊόν και όραμα για το πώς κάθε μέρα θα το κάουμε πιο γνωστό σε όλο και περισσότερους ανθρώπους. 

Η τεχνολογία, επίσης, μας βοηθάει πολύ. Σήμερα υπάρχουν αισθητήρες (που έχουν περίπου τη μορφή των φώτων- μαντιαριών, που βάζουμε στους κήπους και τα μπαλκόνια μας) και οι οποίοι μπαίνουν ένας σε κάθε 4 ή 8 ελιές και στέλνει καθημερινά πληροφορίες για την ποιότητα του χώματος γύρω από τη ρίζα, το βαθμό και την ποιότητα ωρίμανσης του καρπού πάνω στο δέντρο. Κι άλλα πολλά...

Αυτό που χειάζεται είναι ΝΑ ΞΕΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΑΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ με τον οποίο εκμεταλλευόμαστε τα προϊόντα της γης μας. Η γεωργία έχει κάνει ΤΕΡΑΣΤΙΑ άλματα τα τελευταία χρόνια. Μόνο λίγοι καλλιεργητές, μετρημένοι στα δάκτυλα του ενός χεριού, έχουν αξιοποιήσει κάποια από αυτά. Όποιοι πρώτοι τα εντάξουν στη διαχείριση της δουλειάς τους, στην καθημερινότητά τους, αυτοί θα βγουν κερδισμένοι. Πολύ κερδισμένοι.

Μόνο αν δούμε τα προϊόντα μας με το μάτι των ανθρώπων που βλέπουν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΠΟΙΟΤΙΚΑ προϊόντα, μόνον τότε θα επενδύσουμε γνώσεις ενέργεια και χρήμα (όχι απαραίτητα δικό μας...) και μόνον τότε θα δούμε τα κέρδη μας να απογειώνονται και τη γη μας να μας προσφέρει μια πραγματικά άνετη ζωή. Αξίζει να το προσπαθήσουμε.- 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου